[Autoliste] Re: citads skatijums

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sat May 7 08:41:49 EEST 2011

>  > likvideet kaadaa veidaa? bet tie luksofori tur biistami -
> gribas paspeet
>  > un tad aatrums paarsniedz 150 km/h :)
 ---------------------------------------
 Vispār man, varbūt tas ir izņēmums, gadu gaitā ir izstrādājies
 reflekss -
 ieraugot luksoforu, piemest, cik ilgi to redzu, kas varētu notikt
 turpmāk,
 reāli var pieripot pie LUX brīdī, kad atkal var braukt
 ...Nesaprotu ļaudis,
 kuri pat pirms "sarkanā" LUX mēģina apdzīt, tad liek pa mēmajiem
 kā
 pēdējoreiz dzīvē, pēc tam atkal ver vaļā kā F1 ...Priekš
 kā? Jeb es esmu
 jau kļuvis vecs? :-(

>  ja tev tajaa posmaa aatrums regulaari paarsniedz 150, es ceru, ka
> cp
>  tevi nenokjers. es sho laimi noveeleeshu kaadam kailseeklim.
 Oooo, šitas man atgādināja senu, senu vēsturi ... Bioloģijas
 stundas!
 Ar visiem kailsēkļiem, segsēkļiem un citiem sēkļiem ...Mums
 bija lieliska
 bioloģijas skolotāja! :-)
 Ruu