[Autoliste] Offtopic - udenstransports uz tirgu

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue May 3 11:47:14 EEST 2011

Heip!

Sakaraa ar izmainjaam flotee ir palicis lieks viens udenstransports.
Respektivi jahta iekshejiem un piekrastes udenjiem tb var droshi braukaat pa
liici. Ir cilveki, kas brauc uz Gotlandi, bet nu es aprobezhotos ar liici un
igaunju salaam.
Tips "Neva". Krievu razhojuma.
Guljvietas 4 cilveekiem, braukt var 5-6 kaadaa vienas dienas braucienaa.
Pedejos gados savesta tehniski labaa kaartiibaa - atjaunotas brangas un
kjiilja stiprinaajumi, nokraasoti borti. Takelazha labaa staavoklii.
Isaak sakot jaabrauc, jaaskataas un jaasaak buraat :) Pagaidaam veel staav
krastaa un top sezonai, bet maija meenesii buus uudenii. Ar ielaishanaam un
sagatavoshanu taps protams paliidzeets, taapat kaa interesenti taps
apmaaciiti lietoshanaa. Praktiskie pamati utt taps iemaciiti.
Manupraat ljoti laba jahta iesaaceejiem no nulles. Atra un labi klausa
stuurei.
Garums 6.5m. Patreiz atrodas sarkandaugavaa.
Taakaa ja kaadam ir interese, vai zin kaadu, kam taada vareetu buut. Zvant
uz nummuriem sludekli vai 29477577 man, vai klopt ieksh mana e-mail.

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/sailing-yachts/cehgg.html

--
Prichomzs
Honda Varadero