[Autoliste] Re: citads skatijums

swolotch swolotch.l at gmail.com
Tue Apr 26 11:31:52 EEST 2011

es biju domaajis ieskrieshanos. pieljauju, ka ir atshkjiriiba benziinam un diizelim, bet tik un taa nav nekaadas jegas leenaam, leenaam uznjemt
apgriezienus, tur nebuus nekaada ietaupiijuma, ja vien nesaliidzina ar pedal to metal. normaali jaaieskrienas liidz tiem pashiem ekonomiskajiem
70-80 (pilseetaa) un taa arii jaabrauc :)

swolotch