[Autoliste] Re: citads skatijums

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Apr 26 11:03:32 EEST 2011

Par luksoforiem: Iebraucot Rigaa no apvedcelja uz Imantu, tai miestaa
(Babiite?) ir uzradies jauns luksofors paari brauktuvei. Tur ir arii 2
uzpariktes: video kamera std aara izpildiijuma naminjaa un blakus veel
kautkas, ko braucot garaam nepaspeeju noidentificeet - tolji IR
prozjektors, tolji stacionaarais fotoradars? Jo vieta ta vispaar
naudiiga, cik nu tur ir braukts - biezji aiz stuura sleepaas
jaanjtaarpinji...

M.