[Autoliste] Re: Vara pasta & ATF+4

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Apr 25 22:43:34 EEST 2011

On 2011.04.24. 20:05, arc at intelectuals.net wrote:
> http://vamotors.lv/saits/lat/contacts.php
>
> webaa specenes nau jaunaakaas,kaapeec. to jau imho te kaads skaidroja :-))
> betnu ar telefonu tak opereet ganjauka maaceesi :)
Problēma tomēr tika atrisināta savādāk, pa 5Ls termointerfeiss no
sanitārā silikona sanāk daudz lielākā platībā, nekā no vara pastas,
kuru, cik tik izlietots silikons, būtu bijis nepieciešams 2kg. Rezultāts
ir lielisks - lēnām tekošs ūdens spēj sasilt no akas temperatūras līdz
30 grādiem, tik daudz, lai varētu bez raizēm mazgāt rokas, bet rīta
saulē atstāts tukšs kolektors, kad tika laists ūdens, sāka ražot tvaiku.
:-) Tagad atliek tikai ūdenstorni uzbūvēt, bet man ir aizdomas, ka te
nebūs hidrodinamikas ekspertu, kas man viena mezgla plūsmu ātrumus un
virzienus spētu izskaidrot.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn