[Autoliste] Re: citads skatijums

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Apr 20 16:51:16 EEST 2011

On 20.04.2011 14:35, Ģirts Karnītis wrote:
> Nu nezinu - man kompis rāda, ka visekonomiskāk ir urbināt uz ~70-80 ar 6. Ātrumu.
> Kā iespiež pedāli grīdā, kā cipari pieaug, tiesa virs 40l/100km nekad nav bijis - laikam kāds ierobežojums.
> Un Jo ātrums lielāks (ar to pašu kruīzu), jo patēriņš smagi pieaug - dinamika ta busam kā ķieģelim.
Par ātrumu taisnība, bet patēriņš 3.robā pie dotā ātruma būs daudz
lielāks nekā 6.robā. Dinamika gan 3.robā ir jūtami labāka, bet tas tikai
tāpēc, ka ir jaudas rezerve, jebšu dinamika 6.robā pie pilnas gāzes būs
līdzīga ar 3.robā pie trešdaļas. Toties 3.robā dēļ palielinātiem
apgriezieniem motorā iekšēji tiek patērēts vairāk enerģijas gan gaisa
pumpēšanai, gan kustīgo detaļu liekai griešanai (berzes koeficients
nemainās, bet veiktais detaļu virsmu ceļš gan palielinās proporcionāli
apgriezieniem).

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn