[Autoliste] Re: citads skatijums

swolotch swolotch.l at gmail.com
Wed Apr 20 13:03:10 EEST 2011

visbiezhaak nekur, bet tas nenoziimee, ka man patiik vilkties :) lai gan... sakaraa ar raadiitaaja "degvielas cena / ienaakumi"
palielinaashanos, peedeejaa laikaa auto kurbuleeju divos gadiijumos:

1) dienas laikaa daudz kas jaapaspeej un tas viss dazhaados pilseetas galos;
2) izbraukt aarpus pilseetas;
3) jaaved kas taads, ko uz muguras negribas stiept.

swolotch, peedeejaa gada laikaa "nometis" 5 kg :)