[Autoliste] Re: citads skatijums

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Tue Apr 19 20:10:38 EEST 2011

da nu vashe(atvnainojiet par leksiku)...

Stāsti ir divi.
Pirmais stāsts ir par to ka ir pārkāpējs ātrais, kurš ir galēji nepieklājīgs
pret pārkāpēju ļoti ātro...
Otrais stāsts ir par attaisnošanos ka drīkst neievērot CSN dēļ ceļu
stāvokļa...

p.s. par otrās joslas auniem šeit sākotnējā stāsta nebij vispār..., stāsts
par auniem ir loģisks turpinājums primajam stāstam...

Flame ON.
p.s.s. +15 nosacītās vienības spidometrā 90% autoparka ir knapi +10
nosacītās vienības radarā
p.s.s.s. imho zem +40 nosacītājām vienībām nav vērts pārkāpt, savādāk tāda
sevis un citu čakarēša vien sanāk...

ar cieņu spameris parastais GirtzB, parasti kategorijās vai nu lojālais
nepārkāpējs vai pārkāpējs ļoti ātrais pieklājīgais...