[Autoliste] Re: citads skatijums

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Apr 19 19:37:22 EEST 2011

Es kaadu maacu?
Es tikai uzdodu retorisku jautaajumu - vai cilvis, kursh velkas
(aarpus apdziivotas vietas) pa otro joslu, kas ir aizliegts
noteikumos, vai vinjsh ir labaaks par to, kursh brauc uz +15? Divi
paarkaapeeji satikaas, kursh tagad krutaaks?

Neba nu kaadam taureeshu vai veel ko, par to vien, ka vinjsh velkas
aiz manis. Apdziivotaas vietaas, kur ir dziiva satiksme un otraa
joslaa mediteeju aiz veel barinja, gan esmu sanjeemis taalos ugunjus
spogulii par to, ka luuk dazhiem ar +10 nepietiek, bet ne par to
shoreiz staasts.

Karlis