[Autoliste] Re: Sajūgs netur

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Apr 19 17:52:08 EEST 2011

Ot par tiem svilstošajiem sajūgiem, un griezi man ir viedoklis, ka
blīvei ir ko padomāt un tad jau būs labi. Vnk TR ir redzētas ekipāžas,
kas saliek ūbersajūgus, cietos ķočus utt un tik un tā nespēj nobraukt
vienu posmu bez cepta sajūga. Un ar tādu pat auto (jo labu laiku dažas
TR klases bija pazīstamas kā Toyota LC70 kauss) ar tādiem pat motoriem
un kārbām un ratiem spēja nobraukt līdz galam, PS un OZ atsevišķi
labāk nobraukt (īsākā laikā, vairāk KP), un nenokaut absolūti neko.
Aiz ko secinājums, ka to pašu un vēl vairāk var panākt ar galvu, nevis
ar griezes momentu. Tajā skaitā izmantot auto iespējas pilnīgi (jo kur
ir, oi kā ir...)

M.