[Autoliste] Re: citads skatijums

swolotch swolotch.l at gmail.com
Tue Apr 19 13:26:25 EEST 2011

jaa, tas, ka negribas taa jau mazskaitliigos dziivoklja kvadraatmetrus aiznjemt ar velo, ir galvenais demotiveejoshais faktors. arii mopeedu pie
loga netureesi... var jau staavvietaa, bet pofig. ja grib tad var, bet biezhi vien nemaz taa iisti negribas :)

swolotch, 25 litri pilseetaa, cerams, ka ar vasaras riepaam buus drusku mazaak