[Autoliste] Re: Sajūgs netur

swolotch swolotch.l at gmail.com
Tue Apr 19 13:24:00 EEST 2011


liki pirmajaa un spoleeji, kameer auto veel naski ripoja atpakaljgaitaa?

swolotch, zin cilveeku, kas shitaa 2 kaarbas nokaava un tad treshajai kaut ko tur iekshaa upgreidoja ar metinaamo, taa iztureeja liidz auto 
notirgoshanai :)

Ģirts Bērziņš wrote:
> Tas takš ir mūžīgas tjūninga stāsts...
> visu spēka pārnseses sistēmu iekrustot no e34 m5 un pietiks līdz kadiem
> 450nm
>
> p.s. man kārba izjuka dēļ ļoti agresīvas ekspluatācijas + asās
> četrzarnieka saslēgšanās...
>
> ar cieņu GirtzB...
>
> ----- Original Message ----- From: "Martins" <martini.zupa at gmail.com>
> To: "Viss par un ap auto!" <autoliste at lists.autoliste.lv>
> Sent: Thursday, April 14, 2011 12:44 PM
> Subject: [Autoliste] Re: Sajūgs netur
>
>
> Aha. Un ja kārba neizjuks (tā droši vien tad būs nākamā, ko pilsonis
> pastiprinās), tad sāksies pusasu un reduktoru meklējumi. Tad
> pievērsīsies riteņu gultņiem... Utt utjpr.... :D Ta vai beigās
> nebūs lētāk un vienkāršāk nopirkt gatavu auto ar atbilstošu griezi jau
> no rūpnīcas? ;)
>
> M.
>
>
>
> 2011/4/14 Ģirts Bērziņš <GirtzB at inbox.lv>:
>> wrong on/off ļoti atkarīgs no sajūga pievada tipa, kurvja, diska
>> tipa(4-zaru, 6-zaru etc..), pašas blīves ujp.
>> ir pieredze ar 4-zaru Sachs keramiku ieks e36 325 oem kurvja viss bija
>> brīnišķīgi, līdz brīdim kad kārba izjuka :D.
>> Var gan laideni atlaist, gan atmest neskatoties, neslīd kā šķira...
>> 6-zaru diski ikdienas lietošanā ir vēl pateicīgāki...
>>
>> ar cieņu GirtzB, s54b32 uz oem sajūga
>> ----- Original Message ----- From: "Ginc" <ginc at pie-dabas.net>
>> To: "Viss par un ap auto!" <autoliste at lists.autoliste.lv>
>> Sent: Thursday, April 14, 2011 10:27 AM
>> Subject: [Autoliste] Re: Sajūgs netur
>>
>>
>>> Liec to lielāko disku. Par visādiem keramiskajiem utt- tie nav īsti
>>> sajūgi, jo strādā praktiski "ON/OFF" režīmā un ikdienas braukšanā ir
>>> murgaini.
>>>
>>> G.
>>>
>>> On 2011.04.14. 10:18, Instigater wrote:
>>>>
>>>> Tauta, ko Jūs darītu, ja būtu tāda problēma?
>>>> Pagājušo rudeni uzlikts jauns standarta modelim paredzētais Sachs
>>>> sajūga
>>>> komplekts, sparrats arī mainīts, bet uz citu lietotu, jo paša bija
>>>> nodedzis. Tagad dīzeļcentrā meistars labi saregulējis, auto iet tik
>>>> labi, ka sajūgs netur griezi, izslīd robežās 2100-2500 rpm, knapi
>>>> pamanīju to nelielo apgriezienu lēcienu. Nezinu, cik standarta
>>>> komplekts
>>>> Nm tur, bet Sachs performance komplekts ar standarta sajūga disku
>>>> garantē 350Nm, bet ar keramisko 410Nm. Problēma tik tāda, ka standartā
>>>> TDSam ir 280Nm, pēc čipošanas ap 330Nm, tātad jau noteikti pāri
>>>> standarta komplekta turēšanas spējām, kas arī tiek novērots, burtiski
>>>> kādi 30Nm par daudz. Uzzināju arī cenas Sachs performance detaļām,
>>>> pastiprinātais kurvis 260Ls, pastiprinātais organizskais disks 145, bet
>>>> keramsiskais 167Ls. Visas cenas vēl bez PVNa. Pirkt keramisko disku un
>>>> cerēt, ka turēs, vai likt sparratu, sajūga komplektu un kārbu no nākamā
>>>> modeļa, kuram sajūga diska diametrs ir paliecies lielāks no 228mm uz
>>>> 240mm? Sachs saka, ka griezi turēšot - 505Nm ar standarta disku,
>>>> gandrīz
>>>> 50% pieaugums.
>>>>
>>>
>>> _______________________________________________
>>> Autoliste mailing list
>>> Autoliste at lists.autoliste.lv
>>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> Autoliste mailing list
>> Autoliste at lists.autoliste.lv
>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>



More information about the Autoliste mailing list