[Autoliste] Re: citads skatijums

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Apr 19 13:18:15 EEST 2011

driiz vien mulkjiigaakajo CSN protokolu rindai pievienosies ieraksts:
"Taa kaa staaveeshana sastreegumaa palielina degvielas pateerinju,
atljaavos apbraukt sastreegumu pa trotuaaru, lai ietaupiitu degvielu
un saudzeetu dabu. Gaajeeju notriecu, jo vinjsh gaaja paaraak leeni un
trauceeja man braukt."

Karlis