[Autoliste] Re: Sajūgs netur

swolotch swolotch.l at gmail.com
Tue Apr 19 13:15:29 EEST 2011

kaut kaadam Brabus tjuuneetam CLS 600 vai kaut kam taadam jauda tika elektroniski ierobezhota, lai nesaveerpj pusasis un nesalauzh tur visu
piedzinju lupataas. nu tur no 1300 Nm uz 1100 vai kaut kaa taa :)

tomeer ielas auto ir ielas auto, sporta auto ir sporta auto, vilciens ir vilciens, tankkugjis ir tankkugjis un taa taalaak... katram ir ne tikai
sava jauda, bet arii visi paareejie agregaati un apriikojums atbilstoshs tai jaudai.

swolotch