[Autoliste] Re: citads skatijums

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Apr 19 12:39:28 EEST 2011

2011/4/19 Jānis Kopštāls <janis.kopstals at gmail.com>

> Tava brīvība beidzas, kur mana sākas.
> Nu ok, varbūt vārds "nelaižu" nav pareizais. Turpinu braukt pa joslu.
> Ja grib braukt pa kurmja rakumiem apkārt - lai brauc.
>
> --
> j.k.

Apmeram taa ari esmu riikojies gan Jelgavenes, gan Vidzemes etc. Ja ES
parsniedzu atrumu un tadejadi parkapju noteikumus, tad roka neceljas maaciit
kaadu, kas brauc ar atljauto. Un neieshu meeriities kura paarkaapums ir
smagaaks. Ja abi ieveerotu noteikumus shaadas situacijas nebuutu vispaar.
Attieciigi, apbraucu pa labo, ja esmu parliecinaats, ka vinjsh mani ir
pamanijis un redz. Ja nee, tad vienk braucu aizmuguree un viss.

--
Prichomzs
Honda Varadero