[Autoliste] Re: citads skatijums

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Apr 19 12:34:24 EEST 2011

Pirmaa josla briiva - tad pa to arii jaabrauc. "Bedres Latvijaa ir
visur" naak ne tikai no CSDD eksamineetaaju, bet arii no policistu
puses. Kaut kur administratiivo protokolu tiesu praksee arii lasiits,
ka bedres pie mums ir ljoti daudz, liidz ar to kaa arguments lietojams
tikai iipashos gadiijumos. Tur pa pirmo joslu pabraukt var - taatad to
arii jaalieto. Apdziivotaas vietaas - briivi - otrajaa var dudinaat,
(netrauceejot satiksmi ar paaraak leenu braukshanu, kas, protams, ir
striidiigs punkts).

Karlis