[Autoliste] Re: citads skatijums

Jānis Kopštāls janis.kopstals at gmail.com
Tue Apr 19 12:12:08 EEST 2011

Ja var droši palaist garām- laižu, bet piem. uz Jelgavas šosejas
braucu ar +10-+15 pa "ātro joslu", tāpat aizmugurē daži labi grib
spiest ātrāk. Garām nelaižu, jo pirmā josla nav braucama ceļa stāvokļa
dēļ. Netaisos lauzt mašīnu tikai tādēļ, ka kādam baigi gribas
uzrauties uz netrafarēto subāru.

2011. gada 19. aprīlis 12:02  <hardcore at parks.lv> rakstīja:

> ja cilveeks brauc ieveerojot CSN (tai skaitaa arii - aatruma
> ierobezhojumus), tad vinjam ir *tiesiibas* prasiit, lai to dara arii
> citi. ja kaads grib paarkaapt noteikumus - vinjsh automaatiski
> nokljuust nepriviligjeeto kaartaa. gribot vai negribot :)
>
> Ātruma ierobežojumi kādi tie ir šobrīd, ir nīdējams anahronisms. Sākumā
> vispār nebija runa par atļautā ātruma pārsniegšanu, bet par to ka ir ļaužu
> grupiņa kas ar lepnu skatu "Man nekur nav jāsteidzas un tāpēc arī citiem
> nekur nav jāsteidzas", kavē satiksmi.
>
> Ojārs, apzināti ignorē CSN punktus, kas skar ātruma ierobežojumus, jo
> [...]

j.k.