[Autoliste] Re: citads skatijums

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Tue Apr 19 11:27:34 EEST 2011

ja cilveeks brauc ieveerojot CSN (tai skaitaa arii - aatruma
ierobezhojumus), tad vinjam ir *tiesiibas* prasiit, lai to dara arii
citi. ja kaads grib paarkaapt noteikumus - vinjsh automaatiski
nokljuust nepriviligjeeto kaartaa. gribot vai negribot :)

tam visam nav nekaada sakara ar "gribeeshanu" vai "man jaasteidzas".
tas ir vairaak perosniigaas attiexmes jautaajums.

tas taapat kaa motociklistu iksezonas tufta "skaties divreiz" - nu vot
ja gribi lidot divreiz aatraak, tad arii skaties divreiz. nevis vot es
tagad nu te taa lidoshu, bet juus visi skatieties, lai es kautkam
neuzlidoju. :) gribi braukt 2x virs aatruma ierobezhojuma - nu lido,
ja tu nevienu netraucee. un ja tu kaadam patraucee un peekshnji esi
spiests ieveerot CSN - tad nekunksti...

ja tikshanos nav pienjemts nokaveet - nekavee, izkasies laiciigi. ja
tomeer kavee - pazvani. pa telefonu var dabuut gatavu visu, iznjemot
beernu :)

Rinalds