[Autoliste] Re: Sajūgs netur

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Thu Apr 14 12:53:07 EEST 2011


Tas takš ir mūžīgas tjūninga stāsts...
visu spēka pārnseses sistēmu iekrustot no e34 m5 un pietiks līdz kadiem 
450nm

p.s. man kārba izjuka dēļ ļoti agresīvas ekspluatācijas + asās četrzarnieka 
saslēgšanās...

ar cieņu GirtzB...

----- Original Message ----- 
From: "Martins" <martini.zupa at gmail.com>
To: "Viss par un ap auto!" <autoliste at lists.autoliste.lv>
Sent: Thursday, April 14, 2011 12:44 PM
Subject: [Autoliste] Re: Sajūgs netur


Aha. Un ja kārba neizjuks (tā droši vien tad būs nākamā, ko pilsonis
pastiprinās), tad sāksies pusasu un reduktoru meklējumi. Tad
pievērsīsies riteņu gultņiem... Utt utjpr....  :D    Ta vai beigās
nebūs lētāk un vienkāršāk nopirkt gatavu auto ar atbilstošu griezi jau
no rūpnīcas?  ;)

M.



2011/4/14 Ģirts Bērziņš <GirtzB at inbox.lv>:
> wrong on/off ļoti atkarīgs no sajūga pievada tipa, kurvja, diska
> tipa(4-zaru, 6-zaru etc..), pašas blīves ujp.
> ir pieredze ar 4-zaru Sachs keramiku ieks e36 325 oem kurvja viss bija
> brīnišķīgi, līdz brīdim kad kārba izjuka :D.
> Var gan laideni atlaist, gan atmest neskatoties, neslīd kā šķira...
> 6-zaru diski ikdienas lietošanā ir vēl pateicīgāki...
>
> ar cieņu GirtzB, s54b32 uz oem sajūga
> ----- Original Message ----- From: "Ginc" <ginc at pie-dabas.net>
> To: "Viss par un ap auto!" <autoliste at lists.autoliste.lv>
> Sent: Thursday, April 14, 2011 10:27 AM
> Subject: [Autoliste] Re: Sajūgs netur
>
>
>> Liec to lielāko disku. Par visādiem keramiskajiem utt- tie nav īsti
>> sajūgi, jo strādā praktiski "ON/OFF" režīmā un ikdienas braukšanā ir
>> murgaini.
>>
>> G.
>>
>> On 2011.04.14. 10:18, Instigater wrote:
>>>
>>> Tauta, ko Jūs darītu, ja būtu tāda problēma?
>>> Pagājušo rudeni uzlikts jauns standarta modelim paredzētais Sachs sajūga
>>> komplekts, sparrats arī mainīts, bet uz citu lietotu, jo paša bija
>>> nodedzis. Tagad dīzeļcentrā meistars labi saregulējis, auto iet tik
>>> labi, ka sajūgs netur griezi, izslīd robežās 2100-2500 rpm, knapi
>>> pamanīju to nelielo apgriezienu lēcienu. Nezinu, cik standarta komplekts
>>> Nm tur, bet Sachs performance komplekts ar standarta sajūga disku
>>> garantē 350Nm, bet ar keramisko 410Nm. Problēma tik tāda, ka standartā
>>> TDSam ir 280Nm, pēc čipošanas ap 330Nm, tātad jau noteikti pāri
>>> standarta komplekta turēšanas spējām, kas arī tiek novērots, burtiski
>>> kādi 30Nm par daudz. Uzzināju arī cenas Sachs performance detaļām,
>>> pastiprinātais kurvis 260Ls, pastiprinātais organizskais disks 145, bet
>>> keramsiskais 167Ls. Visas cenas vēl bez PVNa. Pirkt keramisko disku un
>>> cerēt, ka turēs, vai likt sparratu, sajūga komplektu un kārbu no nākamā
>>> modeļa, kuram sajūga diska diametrs ir paliecies lielāks no 228mm uz
>>> 240mm? Sachs saka, ka griezi turēšot - 505Nm ar standarta disku, gandrīz
>>> 50% pieaugums.
>>>
>>
>> _______________________________________________
>> Autoliste mailing list
>> Autoliste at lists.autoliste.lv
>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>>
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>

_______________________________________________
Autoliste mailing list
Autoliste at lists.autoliste.lv
http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste 




More information about the Autoliste mailing list