[Autoliste] Re: citads skatijums

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Apr 14 12:41:29 EEST 2011

Tur ir pafilozofēts par to ka vajadzētu kaut ko darīt un minēts viens
piemērs kur no 120 ātrums ir samazināts uz 110, kas nav šeit
realizējams jo mums tādu ātrumu nav vispār. Līdz ar to piedāvājumu
faktiski nav, ir tikai pavaimanāšana par to ka viss ir slikti. Tipa
dariet kaut ko. Un šitādu iniciatoru LV jau tāpat ir par daudz.

Tālāk jautājums, vai agresīvais braucējs izlasot šo rakstu Delfos
pārdomās savu grecīgo dzīvi un sāks braukt normāli? Tiešām?

Tālāk - tad pārējā jeb neagresīvā auto braucēju publikas daļa izlasīs,
un izlasīs tie kas vispār nebrauc, padomās - vot jā, draņķi tādi, galē
nost planētu un manu klumbu pie mājas. Tālāk kas?

Un tāpēc tad varbūt tiešām ja cilvēkam ir doma - tad darīt ko
praktisku, iet kaut vai pie tā paša CSDD un bīdīt cauri kampaņu
"nebrauc kā atsaldēts pidors", nevis LV intelektuālajā portālā
uzstāties un vāķīt publicitāti.

M.