[Autoliste] Re: citads skatijums

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Apr 14 10:39:02 EEST 2011

Nez. Bija man apaļais A6. Uz šosejas automāts turēja ap 1500-2000rpm
pie 120 kmh, patēriņš laikam ap 6 bija.... Ap 100kmh patēriņš tāds
pats aptuveni, RPM arī tuvu tam.  Man domāt, ka cilvēkam liekas, ka
viņš zina daudz, bet kā vienmēr ir nianses....

Nu ja ar Defenderi tur brauks, a tam aerodinamika ir kā ķieģelim - tad
toč, patēriņš gaisā aizies.

M.