[Autoliste] Re: Sajūgs netur

Ginc ginc at pie-dabas.net
Thu Apr 14 10:27:13 EEST 2011


Liec to lielāko disku. Par visādiem keramiskajiem utt- tie nav īsti
sajūgi, jo strādā praktiski "ON/OFF" režīmā un ikdienas braukšanā ir
murgaini.

G.

On 2011.04.14. 10:18, Instigater wrote:
> Tauta, ko Jūs darītu, ja būtu tāda problēma?
> Pagājušo rudeni uzlikts jauns standarta modelim paredzētais Sachs sajūga
> komplekts, sparrats arī mainīts, bet uz citu lietotu, jo paša bija
> nodedzis. Tagad dīzeļcentrā meistars labi saregulējis, auto iet tik
> labi, ka sajūgs netur griezi, izslīd robežās 2100-2500 rpm, knapi
> pamanīju to nelielo apgriezienu lēcienu. Nezinu, cik standarta komplekts
> Nm tur, bet Sachs performance komplekts ar standarta sajūga disku
> garantē 350Nm, bet ar keramisko 410Nm. Problēma tik tāda, ka standartā
> TDSam ir 280Nm, pēc čipošanas ap 330Nm, tātad jau noteikti pāri
> standarta komplekta turēšanas spējām, kas arī tiek novērots, burtiski
> kādi 30Nm par daudz. Uzzināju arī cenas Sachs performance detaļām,
> pastiprinātais kurvis 260Ls, pastiprinātais organizskais disks 145, bet
> keramsiskais 167Ls. Visas cenas vēl bez PVNa. Pirkt keramisko disku un
> cerēt, ka turēs, vai likt sparratu, sajūga komplektu un kārbu no nākamā
> modeļa, kuram sajūga diska diametrs ir paliecies lielāks no 228mm uz
> 240mm? Sachs saka, ka griezi turēšot - 505Nm ar standarta disku, gandrīz
> 50% pieaugums.
> 



More information about the Autoliste mailing list