[Autoliste] Re: citads skatijums

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Apr 14 09:58:51 EEST 2011

Redzu satrauktu piedaavaajumu katram pasham paardomaat savus ieradumus.
Agresiivais stils jau vairaak pateerinju ietekmee pilseetaa -
ieskrienaas, bremzee. Ar gana lielu motoru uz shosejas 95 vai 125
starpiiba nav nemaz tik liela, ja nu vieniigi uz shosejas apdziishanu
kaa pilseetaa.

2011/4/14 Martins <martini.zupa at gmail.com>:
> Īsti neredzu nevienu sakarīgu piedāvājumu. Protams, fakts ka binārais
> gāzes pedālis rada lielāku patēriņu utt - nu jā, ir tā. Bet
> piedāvājumi? Tad ko, max ātrumu samazināt uz 80? Un par situāciju
> Spānijā - man domāt LV ir labāk kā tur.
>
> M.

Karlis, shoriit pavadiijis stundu Riigas sastreegumos... brrr...
negribu vairaak!