[Autoliste] Re: Kalatuns

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Apr 7 11:50:48 EEST 2011


On 07.04.2011 00:35, arc wrote:
> Instigater wrote, On 2011.04.06. 15:17:
>> On 23.02.2011 08:49, Martins wrote:
>>> Pamēri kvēlsveci. Tās tomēr arī mēdz izbeigties...
>> Tā arī bija, 2 kvēlsveces beigtas. Slikti vienīgi, ka to nomaiņai
>> vajadzēja ņemt nost ieplūdes kolektoru, kas prasa 2h servisa laika,
>> tātad arī naudas. Tā kā pašas sveces neko diži nemaksā, tad nomainīja
>
> nukolaij saka, labikataa :-)) zinu vienu autoiipashnieku, kursh 
> svaigikaa dabuuja galvu noskruuveet, lai kveelsveces nomainiitu :-)
> jaaatziist ka iisti skaidriibaa par taam divloku kveelsveceem veel 
> neesu ticis, betnu ganjau.
Reportēju rīta performanci, lec no pusapgrieziena. ;-) Arī sūkņa 
regulēšana ir devusi savu - griezi ļoti zemos apgriezienos ir tāda, kā 
to no dīzeļa vajadzētu gaidīt, sāku jau lēnām bīdīt malā turbo upgrade 
projektu. ;-) Tiesa, tagad ar šo regulējumu izjūt to, ka sūknis nav 
jauns - bremzējot ar motoru, kad jau uz beigām sāk dot degvielu, ir 
knapi jūtams neliels rausteklis - pirms sprauslu maiņas tas bija tāds, 
ka sadzīvot nevarēju. Arī kompis degvielas patēriņu uzrāda tādu, kādam 
tam jābūt pēc pases datiem attiecīgajos ātrumos.
Pamērīju vakar vakarā ar testeri kvēlsveces. Divām tik tiešām ir 
"garais" iemeties, bet kas interesanti, 2 citām bija pa 10 omiem (pēc 
manas saprašanas idelāli), bet atlikušajām pa 35 un 160 omiem. WTF? 
Nebija pa rokai aķītis, lai notestētu, cik labi sasilst tādas.

-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
www.projektam.lv




More information about the Autoliste mailing list