[Autoliste] Re: Vai kāds zin tādu autoservisu?

swolotch swolotch.l at gmail.com
Tue Mar 29 11:40:37 EEST 2011

par Volvo nezinu, bet Renault elektrikjis tur ir pilniigs dunduks un galiigi neceert zivi - vainu nodiagnosticeet iisti nemaak un tik defektee
visu peec kaartas. apstiprinaajies ar divaam dazhaadaam mashiinaam, no kuraam viena bij maneejaa - gribeeju ietaupiit par treileri liidz Riigai,
sanaaca daargaak.

tas gan, protams, nenoziimee, ka tur slikti kjiilee Volvo... es gan autorizeetajam servisam vieniigo jeegu saskatu tad, kad kaada elektro-beeda
vai vajag origjinaalaas rezerves daljas, visu paareejo parasti var izdariit leetaak un ne sliktaak.

swolotch