[Autoliste] Re: Offt.: Satori

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Thu Mar 24 10:26:20 EET 2011

 Domaaju gan vairaak to stilu, baudāms. Shitie gaazh;
 Arī es degu nepacietībā uzzināt, vai divi geji domstarpības
 risina  kā normāli vīrieši, dodot viens otram pa purnu, vai arī
 tikai izrunājas viens ar  otru kā tādi geji
  Būsim godīgi, kā gan vēl var vadīt raidījumu par gejiem, ja ne
 ar  sarkanu parūku galvā?
 :)
 KH
  Citējot *Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> [1]*: