[Autoliste] Re: Vai kāds zin tādu autoservisu?

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Tue Mar 22 17:13:18 EET 2011

 Ja serviss ar iesauku DTC, silti iesaku turp nevest dīzeļus.
 KH,
 reiz bērnībā, kad bija naivs un maziņš, gandrīz piebeidzis A6
 aķi, lai tur pēc dīzeļa filtra maiņas dabūtu motoru dziesmā-
 tie luņi nemācēja pieliet filtrā dīzeli, lai lec uzreiz. Maitu
 lijas (meistari) stāvēja apkārt un priecājās, acīmredzot par
 topošo augstspiediena sūkņa remontu.
  Citējot *Adro <adro at eriga.lv> [1]*:

Links:
------