[Autoliste] Re: Vai kāds zin tādu autoservisu?

Marcis Priede morsitis at gmail.com
Thu Mar 17 22:28:05 EET 2011

Morgen!
nezinot, kas tam Volvo, tāpēc neteikšu kur braukt :)) BET (c) ir izveidojusies tāda situācija, ka esmu izveidojis savu servisu Pārdaugavā, Ja kādam/-ai pašam skrūvēt ir slinkums, tad welkome :) Gan jau atradīsim veidu, kā palīdzēt :) Pagaidām vēl nevaru piedāvāt ar elektroniku un krāsošanu saistītus darbus, bet viss, kas pieejams "Vasjas" garāžā nu jau ir arī man :))

Morsitis -  tagad arī servismens :D