[Autoliste] Re: offto-vid

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Mar 15 22:46:23 EET 2011

2011/3/15 Mara Niedra <maara at dagmaara.lv>

> ES ietvaros teoretiski apmainaas, par parejam nezinu. tak deklareties ir
> nodoklju maksaataaja pienaakums, ne VID. ja tai valstii, kura esi guvis
> ienakumu, IIN ir ar mazaaku likmi - seit starpiiba jaapiemaksaa. runajot
> par
> to pasu Iriju - tur ir mazaka likme.
> maara

Njam, ne Somija ne Zviedrija ganjau ka neiekriit nodokljos zemaakos kaa LV.
Bet nu kaartiibas labad buus jaapasaka, ka esmu prom ;-)
Starpcitu. Biju uz konsultaaciju par zviedru nodoklju lietaam. Triis
pamatlietas:
Jaamaksaa ir par jebko.
Jaamaksaa ir daudz.
Nemeegjini izvairiities!

Bet ir ari atvieglojumi uz kuriem var pretendeet iesniedzot ikgadeejo,
_obligaato_ deklaraaciju.

--
Prichomzs
Honda Varadero