[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Tue Mar 15 22:12:01 EET 2011

Pielieshu bik petroleju ugunskuram...

Kustiibas aatrumam jaabuut sameerojamam ar auto un pasha brauceeja spejaam
konkreetajos celja apstaakljos, no kuraam viskritiskaak jaizvertee tieshi
brauceeja speejas. Mani uzjautrina izteikumi no seerijas "Latvijaa nav celju
kur pabraukt aatraak par 110(ielikt savu ciparu<=300),"Un par to ka 180
lido - tos izšaut vajag. Bet ja kāds pa Siguldeni
> atvelk uz 110 - nu nu, tur to arī atsevišķos posmos var." utml...
> Vienliidz lielus suu var savariit uz "siguldenes" gan pie 90 gan 180
> nosaciitajaam kustiibas vieniibaam.
Celji ir.
Probleema nav aatrumaa, probleema vienmeer ir bijusi nesagatavotiibaa
aatrumam imho 90+% vadiitaaju neapaarzina auto kustiibas fiziku pietiekoshaa
"visdusskolas" liimenii lai saprastu ko tas shaavinsh dariis pie 1.2 - 1.5
reizes lielaaka aatruma kaa atlajautos uz aarpilseetas celjiiem, kur nu veel
par lielaakiem aatrumiem...
+protams lūdzu godiigi atziities cik no klaatrakstoshajiem ir taadi kas
analizee celju un iespeejamos/neiespejamos notikumus ne tikai sev 15m pirms
priekshbufera, bet gan visaa redzamiibas zonaa...

p.s. Imho +20(ietauptiitais laiks vs situaacija uz celja) vispaar nav veerts
braukt, t.i. vai nu brauc lojaali +/-spidometra kljuuda vai arii velc
p.s.s. peec maniem noveerojumiem diemzheel lielais vairums tieshi shaadi
"pussaatrie 110"  autovadiitaaji ir vissbiistamaakie, otrajaa vietaa ir
pashtaisnie "90-spidometra kljuda..." un tad visi pareejie dazhadaa
seciibaa...

p.s.s.s. nost ar paarspiileetu "nany state" par ko .lv birokraatu midzenis
saak paarveersties...

spameris parastais GirtzB.