[Autoliste] Re: Braukshana bez termostata

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Mar 14 14:33:48 EET 2011


Viens no testiem: pieshkjil ar attaisiitu bachoku un vai nu pats gar
droseli pagramsties (ja nav elektriskais pedaalis), vai paluudz kaadu
lai asi griidaa iemauc, skaties var neizshaus burbuljus daudz
daudz....

A cits motors taa arii ir loterijas bilete ar 50:50 iespeeju....

M.

2011/3/14 Karlis <karlisd at gmail.com>:
> Galvu intereses peec jaanorauj buus.. nekad nav dariits. Buus
> interesanti njemties. :)
>
> Radiatoru, vaacinju u.c. vietu mazaas suuces shoreiz atkriit - paaraak
> aatri izeed, beigaas, kad motors jau grib vaariities, tad pa tosola
> bachoku burbulee laukaa.
>
> Bet man saak rasties veelme raut podaa visu motoru. Paaraak daudz
> raizhu saak sagaadaat. Un viss saakaas ar tekoshu suukni pirms
> Autolistes pasaakuma, kura deelj toreiz naacaas nomainiit veel 2
> mashiinas :)
>
>
> 2011/3/14 Martins <martini.zupa at gmail.com>:
>> IMHO arii Riigaa tas ir iespeejams. Pie viena ja ar to auto ir
>> plaanots ilgi un daudz braukt, izsliipee vaarstu seezjas, nomaini
>> vaarstus, vadiiklas un gumijas...
>>
>> M.
>>
>> 2011/3/14 Arnis Zagorskis <arc at intelectuals.net>:
>>> Martins wrote, On 2011.03.14. 13:09:
>>>>
>>>> Ja var tikt ar metinaamo klaat, tad jaa - var meegjinaat, ja nevar,
>>>> tad nee. Ljumiinijs protams ir riebiigaaks, nevar kaa pie parastas
>>>> svarkas iebaazt kkur iekshaa elektrodu un aizvaariit.
>>>
>>> nu tad galvu padusee un uz ogri pie rambas :-)
>>> tiesa metināšana ljumiinija galvai nebi lēta, jaastaas ka nau izdevigāku
>>> citu motoru iegrābt.
>>>
>>>> 2011/3/14 Karlis<karlisd at gmail.com>:
>>>>>
>>>>> Galvas bliivi piemineetu veel biju ar mieru sagaidiit, bet plaisas
>>>>> galvaa gan ne :)
>>>>> Taadas plaisas ir iespeejams aizmuureet?
>>>
>>> neneu, to jau neviens taa nevar zinaat, kaameer galva nau uz galda.
>>> var jau buut ka bliive.  varbuut ka robs galvaa, kuru var izslīpēt..
>>> par muureeshanu-
>>> ir saulaik testeeta zampa, kas taisot ciet galvas plaisas " s prochnostju
>>> svarki" :-)) bet nekaada jeega nau bijusi, ja neskaita sachakareetu
>>> radiatoru.
>>>
>>>>> Probleemair ieksh taa, ka galvai uudens nepietiek ljoti aatri (ar
>>>>> termostatu -<10km uz 3,5..4,5 krpm, bez termostata - +5 km). Uudens
>>>>> pateerinjsh lielaaks kaa benziina pateerinjsh... Ja tur meenesii divus
>>>>> litrus vajadzeetu pieliet - uz vasaru nesaspringu, tam motoram taapat
>>>>> nav paredzeets saules muuzhu dziivot... 1,4 automaats (kaarbu
>>>>> nomainiit taa arii veel nav sanaacis sanjemties) ar pateerinju ~8,5l /
>>>>> mixed (nu labi, man kaaja nav taa vieglaakaa) uz to supervieglo
>>>>> bundzhu mani neiepriecina.
>>>>>
>>>>> Katlinjaa - vecais termostats veras negribiigi un nepilniigi, jaunais
>>>>> - itkaa normaali. Par to mazo loku - kaa termostats ar savu gala
>>>>> shkjiiviiti nenoblokjee piepluudi galvai - taa arii nesapratu... Man
>>>>> izskataas, ka tur nekad nepadod shkjidrumu, turklaat, galvas
>>>>> dzeseeshanas cauruliite ieiet iepluudes kolektoraa, kas arii vareetu
>>>>> sarezhgjiit caurumtinja mekleejumus.
>>>
>>> nu tur "uz vietas" jaaskatās. vecos laikos audjikam, ja gonkas laik;aa saaka
>>> karst motors, tad protams izmet to termostatu naffig, bet labāk bija ja
>>> termostatu ar kādu "samorezu" nofiksēja atvērtā stāvoklī, tāka mazais
>>> "skjiivītis" noblokjē tomeer mazo caumuru, tas ka teu liekas ka tur nekāds
>>> shkjidrums neplūst, nenozīmē ka tā ari ir, vai ari ja tā ir, tad jāmeklē
>>> problēma - kāpēc!
>>>
>>>
>>>>> Paldies par viedokljiem!
>>>
>>> aa, un veel - katram gadiijumam, nu panjem lielo dinamotirkshkji un noej pa
>>> galvas skruuveem, a? nu taa, katram gadiijumam.. :-)
>>> tas tak neko nemaksaa, ja nu mazlietinj laika un kaadu kripatu hermeetikja.
>>>
>>> =)
>>> arc
>>>
>>>
>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2011/3/14 KPL<kpl.listes at gmail.com>:
>>>>>>
>>>>>> Turbobrikam ar atsaldenis leenaa garaa kaukur zuud, konkreeti
>>>>>> neizpauzhot kur tieshi. Kameer zuud leenaam un neraada ar pirxtu kur
>>>>>> tieshi, turpinaashu braukt:]
>>>>>>
>>>>>> 2011/3/14 Arnis Zagorskis<arc at intelectuals.net>:
>>>>>>>
>>>>>>> Instigater wrote, On 2011.03.14. 11:30:
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 14.03.2011 10:27, Karlis wrote:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Nedz termostata nomainja nedz arī iznjemshana pa visam nav
>>>>>>>>> paliidzeejusi jaunaas probleemas risinaashanaa - zuud tosols.
>>>>>>>>> Nopluudes nav konstateetas ne no radiatora ne no suuknja ne
>>>>>>>>> termostata
>>>>>>>>> ne cauruleem nedz arii no pechkas.... :(
>>>>>>>>
>>>>>>>> Normāli, šitā dunkšmašīnai izpaudās plaisa galvā, kas savienoja
>>>>>>>> dzesēšanas kanālu ar cilindru. Tā arī braukāju, ik pa laikam pielejot
>>>>>>>> nefiltrētu ūdeni un ar termostatā izurbtu caurumu, lai dūmgāzes tiek
>>>>>>>> līdz izplešanās traukam un no turienes svaigā gaisā. Pēc pusgada tā
>>>>>>>> plaisa jau bija tā aizkaļķojusies, ka pat pieliet nevajadzēja, kaut
>>>>>>>> gan
>>>>>>>> sākumā bez papildus litra ūdens pat uz darbu nevarēja tikt.
>>>>>>>
>>>>>>> un galvenais - ekonomiski :-)) juurmalas uudens - pats labaakais.
>>>
>>> _______________________________________________
>>> Autoliste mailing list
>>> Autoliste at lists.autoliste.lv
>>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>>>
>>
>> _______________________________________________
>> Autoliste mailing list
>> Autoliste at lists.autoliste.lv
>> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>>
>
>
>
> --
> Karlis
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>



More information about the Autoliste mailing list