[Autoliste] Re: Braukshana bez termostata

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Mar 14 14:14:41 EET 2011

Galvu intereses peec jaanorauj buus.. nekad nav dariits. Buus
interesanti njemties. :)

Radiatoru, vaacinju u.c. vietu mazaas suuces shoreiz atkriit - paaraak
aatri izeed, beigaas, kad motors jau grib vaariities, tad pa tosola
bachoku burbulee laukaa.

Bet man saak rasties veelme raut podaa visu motoru. Paaraak daudz
raizhu saak sagaadaat. Un viss saakaas ar tekoshu suukni pirms
Autolistes pasaakuma, kura deelj toreiz naacaas nomainiit veel 2
mashiinas :)

Karlis