[Autoliste] Re: Braukshana bez termostata

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Mon Mar 14 13:32:39 EET 2011


Martins wrote, On 2011.03.14. 13:09:
> Ja var tikt ar metinaamo klaat, tad jaa - var meegjinaat, ja nevar,
> tad nee. Ljumiinijs protams ir riebiigaaks, nevar kaa pie parastas
> svarkas iebaazt kkur iekshaa elektrodu un aizvaariit.

nu tad galvu padusee un uz ogri pie rambas :-)
tiesa metināšana ljumiinija galvai nebi lēta, jaastaas ka nau izdevigāku 
citu motoru iegrābt.

> 2011/3/14 Karlis<karlisd at gmail.com>:
>> Galvas bliivi piemineetu veel biju ar mieru sagaidiit, bet plaisas
>> galvaa gan ne :)
>> Taadas plaisas ir iespeejams aizmuureet?

neneu, to jau neviens taa nevar zinaat, kaameer galva nau uz galda.
var jau buut ka bliive.  varbuut ka robs galvaa, kuru var izslīpēt..
par muureeshanu-
ir saulaik testeeta zampa, kas taisot ciet galvas plaisas " s 
prochnostju svarki" :-)) bet nekaada jeega nau bijusi, ja neskaita 
sachakareetu radiatoru.

>> Probleemair ieksh taa, ka galvai uudens nepietiek ljoti aatri (ar
>> termostatu -<10km uz 3,5..4,5 krpm, bez termostata - +5 km). Uudens
>> pateerinjsh lielaaks kaa benziina pateerinjsh... Ja tur meenesii divus
>> litrus vajadzeetu pieliet - uz vasaru nesaspringu, tam motoram taapat
>> nav paredzeets saules muuzhu dziivot... 1,4 automaats (kaarbu
>> nomainiit taa arii veel nav sanaacis sanjemties) ar pateerinju ~8,5l /
>> mixed (nu labi, man kaaja nav taa vieglaakaa) uz to supervieglo
>> bundzhu mani neiepriecina.
>>
>> Katlinjaa - vecais termostats veras negribiigi un nepilniigi, jaunais
>> - itkaa normaali. Par to mazo loku - kaa termostats ar savu gala
>> shkjiiviiti nenoblokjee piepluudi galvai - taa arii nesapratu... Man
>> izskataas, ka tur nekad nepadod shkjidrumu, turklaat, galvas
>> dzeseeshanas cauruliite ieiet iepluudes kolektoraa, kas arii vareetu
>> sarezhgjiit caurumtinja mekleejumus.

nu tur "uz vietas" jaaskatās. vecos laikos audjikam, ja gonkas laik;aa 
saaka karst motors, tad protams izmet to termostatu naffig, bet labāk 
bija ja termostatu ar kādu "samorezu" nofiksēja atvērtā stāvoklī, tāka 
mazais "skjiivītis" noblokjē tomeer mazo caumuru, tas ka teu liekas ka 
tur nekāds shkjidrums neplūst, nenozīmē ka tā ari ir, vai ari ja tā ir, 
tad jāmeklē problēma - kāpēc!


>> Paldies par viedokljiem!

aa, un veel - katram gadiijumam, nu panjem lielo dinamotirkshkji un noej 
pa galvas skruuveem, a? nu taa, katram gadiijumam.. :-)
tas tak neko nemaksaa, ja nu mazlietinj laika un kaadu kripatu hermeetikja.

=)
arc



>>
>>
>> 2011/3/14 KPL<kpl.listes at gmail.com>:
>>> Turbobrikam ar atsaldenis leenaa garaa kaukur zuud, konkreeti
>>> neizpauzhot kur tieshi. Kameer zuud leenaam un neraada ar pirxtu kur
>>> tieshi, turpinaashu braukt:]
>>>
>>> 2011/3/14 Arnis Zagorskis<arc at intelectuals.net>:
>>>> Instigater wrote, On 2011.03.14. 11:30:
>>>>>
>>>>> On 14.03.2011 10:27, Karlis wrote:
>>>>>>
>>>>>> Nedz termostata nomainja nedz arī iznjemshana pa visam nav
>>>>>> paliidzeejusi jaunaas probleemas risinaashanaa - zuud tosols.
>>>>>> Nopluudes nav konstateetas ne no radiatora ne no suuknja ne termostata
>>>>>> ne cauruleem nedz arii no pechkas.... :(
>>>>>
>>>>> Normāli, šitā dunkšmašīnai izpaudās plaisa galvā, kas savienoja
>>>>> dzesēšanas kanālu ar cilindru. Tā arī braukāju, ik pa laikam pielejot
>>>>> nefiltrētu ūdeni un ar termostatā izurbtu caurumu, lai dūmgāzes tiek
>>>>> līdz izplešanās traukam un no turienes svaigā gaisā. Pēc pusgada tā
>>>>> plaisa jau bija tā aizkaļķojusies, ka pat pieliet nevajadzēja, kaut gan
>>>>> sākumā bez papildus litra ūdens pat uz darbu nevarēja tikt.
>>>>
>>>> un galvenais - ekonomiski :-)) juurmalas uudens - pats labaakais.



More information about the Autoliste mailing list