[Autoliste] Re: Braukshana bez termostata

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Mar 14 12:52:45 EET 2011

Galvas bliivi piemineetu veel biju ar mieru sagaidiit, bet plaisas
galvaa gan ne :)
Taadas plaisas ir iespeejams aizmuureet?

Probleemair ieksh taa, ka galvai uudens nepietiek ljoti aatri (ar
termostatu - <10km uz 3,5..4,5 krpm, bez termostata - +5 km). Uudens
pateerinjsh lielaaks kaa benziina pateerinjsh... Ja tur meenesii divus
litrus vajadzeetu pieliet - uz vasaru nesaspringu, tam motoram taapat
nav paredzeets saules muuzhu dziivot... 1,4 automaats (kaarbu
nomainiit taa arii veel nav sanaacis sanjemties) ar pateerinju ~8,5l /
mixed (nu labi, man kaaja nav taa vieglaakaa) uz to supervieglo
bundzhu mani neiepriecina.

Katlinjaa - vecais termostats veras negribiigi un nepilniigi, jaunais
- itkaa normaali. Par to mazo loku - kaa termostats ar savu gala
shkjiiviiti nenoblokjee piepluudi galvai - taa arii nesapratu... Man
izskataas, ka tur nekad nepadod shkjidrumu, turklaat, galvas
dzeseeshanas cauruliite ieiet iepluudes kolektoraa, kas arii vareetu
sarezhgjiit caurumtinja mekleejumus.

Paldies par viedokljiem!

Karlis