[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

arx arc at intelectuals.net
Mon Mar 14 10:32:26 EET 2011

Rinalds Egle wrote, On 2011.03.11. 21:42:
> yeap... abi braucaat ar atljauto aatrumu un ieveerojot distanci... :->

neneu redz, vereetu jau klusinjaam pachuksteet, ka daudz vairaak
_satiksmes_droshiibu_ ietekmeetu piemeeram rievotaas sadaloshaas
liinijas, nu kaa eiropaa :) pilniigi noteikti samazinaatu nejaushu
iebraukshanu preteeja joslaa.. , nobraukshanu no brauktuves utt.. nu
vismaz uz galvenajiem celjiem, bet tur jau redz vieni vieniigi izdevumi,
celju sakaartoshana taapat - izdevumi :) a te redz dziiva nauda pati
makaa skrien, un nejau maza.

=)
arc
bai nelietis, jo lainuko , bet shito gan - peedeejaa laikaa netikljoti,
bet tomeer sanaak piljiit kaukur pa nakti un miegainam ;)

nu tad jaaiestraadaa noteikumos ka 100m pirms fotoradara jaabuut
novietoai ziimei "uzmaniibu fotoradasrs" un miers. ja shaada ziime nau,
fotoradrsnelegaals - miers. un nekaadu shito vispaareejo... latvijaa
darbojas..