[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

Rich richlv at nakts.net
Fri Mar 11 22:46:33 EET 2011

On 03/11/11 15:47, Martins wrote:
> Nevainoshu, bet seetniekus nemeedz uzstadiit nevietaas pie celjiem,

mkaa atshkjiras vieta no nevietas ? :)
imho lielaakaa probleema ar fotoradariem ir to izmantoshana pelnjas
guushanai ar nesapraatiigu konfiguraaciju.

otra probleema - uzticamiiba. pirms tam jau peldeeja apkaart parakstiiti
zinjojumi, kur bildee redzams pavisam cits autinjsh ar citu numuru nekaa
pashaa soda info.

bet ja shiis probleemas atrisina - kaadas veel vari uzskaitiit ? :)

> vinji ir reta paraadiiba....

euuu nu, tas taksh nebuus arguments

--
  Rich