[Autoliste] Re: Timrots par fotoradariem

Martins martini.zupa at gmail.com
Fri Mar 11 15:03:17 EET 2011

Daudz ko vajag. Un gan jau ka mēs redzēsim vēl visādus interesantus
uzstādījumu tvīkojumus noteikumu robežās, bet tie tvīki būs tieši
ienākumu gūšanai...
Un par to ka 180 lido - tos izšaut vajag. Bet ja kāds pa Siguldeni
atvelk uz 110 - nu nu, tur to arī atsevišķos posmos var. Sākumā derētu
bardaku ar ātrumiem un zīmēm sakārtot, un tad ieviest kontroles
mehānismu. Izskatās gan, ka būs otrādi...