[Autoliste] Re: elektromobīļi

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Mar 10 17:00:43 EET 2011

 Paprasi man kaut ko vieglaku...D, ibo tas ir jautājums mitsubishi
 pārstavjiem.
 Jāņem vērā arī, ziemā daudz elektrības aizies uz salona
 sildīšanu, nav jau kā iekšdedzes dzinejam, siltums ir blakus
 produkts.
 Aizbrauks bolderājas kex uz TEC-2 un vakarā uz vantenieka
 izbeigsies powers.... da katrs urlāns no semaka nobakstīs ar
 pirkstiem ....))))))
 ramonz
 =======
 Citējot *Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> [1]*:

> 	A kā tam pepelacam ar ziemas pārciešanu? Cik noprotu, tad tur
> izmanto LiIon aķīšus, tādus pašus kā laptopos un
> fotoaparātos, a šitiem aķīšiem pie -30 momentā visa elektrība
> sasalst un ārā nekas nenāk. Vai tik nebūs tā, ka ziemā tam
> verķim reindžs no 150km saīsinās līdz 1,5km?
>
> 	Ģirts

Links:
------
[1] mailto:girts.karnitis at di.lv