[Autoliste] Re: lukoils, kaut zibens to saspertu

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Mar 8 19:59:38 EET 2011

un cetri cilveeki nevar samainiities lai nebuutu taada palieka kaa pusdienas
laiks? katrs kontakts ar Lukoil parliecina, ka kvalitates vadiba tur
nepastaav pat dabiskaa sapraata liimenii :(
es nezinu vai man ir parastaa vai neparastaa karte - to es velejos
noskaidrot Lukoil. gaidiiju 11 minuutes - nu cik var.
maara

Subject: [Autoliste] Re: lukoils, kaut zibens to saspertu

Cerams nezvaniji šajā laikā -  Katru darba dienu (8.00:12.00 - 13.00:17.00)
var uzzināt karšu konta stāvokli izmantojot  BEZMAKSAS tālruni80000208.

Tie visi operatori ir 4 cilvēki un par cik šodien akcija (8.marts), kad
sievietēm, kurām nav Lukoila kartes, tāss dala bezmaksas , iespējams rodas
sastrēgumi.
It īpaši, ja zvanīsi uz bezmaksas numuru, kas principā turas uz cilvēku
iniciatīvu. Labāk zvanīt uz parasto numuru kas ir līgumā..
Bet par tavu jautājumu..... Ja tev ir parastā karte, tad NĒ, nevarēs
krievijā tankoties.

ramonz
=====