[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

ramonz krani at inbox.lv
Tue Mar 8 19:14:35 EET 2011

Tieši otrādi,.... ES esmu sapratis, neliec mani vienā maisā ar tiem, kas
ievelēja valdībā un saeimā esošos. Tas, ka tautas lielākā daļa, kā
apmāta ievēl vienus un tos pašus jau kuro reizi, lai gan 3 mēn. pirms
vēlēšanām lamā no panckām ārā, liecina tikai un vienīgi par stulbumu
augstākajā pakāpē. Sore, bet tā nu tas ir... un tie tad lai arī jāskatās
spogulī, kas diemžēl nenotiek. Ja tā notiktu, tad vienīgā pilsoņu aktīvā
iesaistīšanās politikā, nebūtu vēlēšanas, bet gan iesaistīšanās valsts
pārvaldē arī starp tām. Teorētiski , demokrātiskā sabiedrībā lēmumu
ietekmēšanā piedalās car piketiem, demonstrācijām, parakstu vākšanām,
protestiem, streikiem. Un ir tikai normāli, ja cilvēki savā starpā runā
par politiku, apmainās domām un viedokļie, nevis tikai tikai aprij to ko
pasviež nopirkti vai kontrolēti masu mediji un . Ir tikai normāli , ja
politiku neuzskata par TABU, bet iesaistās tajā vismaz ar pārdomām,
viedokļiem, secinājumiem, diskusijām.( nejaukt ar vemšanu delfos, tvnet
u.c.)

ramonz
===