[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

Adro adro at eriga.lv
Sun Mar 6 12:30:13 EET 2011

Tad iisti nevaru piekrist. LV kaa valsts normaali paardziivoja savas
kaarteejas "dzimsanas" mokas un kaadu laiku virziijas pa sapraatiigu,
saprotamu attistiibas celju. Diemzeel  publiskaa sektora sisteema tika
biidiita pa ekstensiivaas attiistiibas ceļu, katru gadu arvien vairaak
naudas iepumpeejot nozarees kaa traukos bez dibena. Uz taa reekina ar
vien lielaka nauda iepluuda arii privaataaja sektora. Galu galaa uz
muusu veelmes dziivot labaak un ekonomikas augsupeju noleema pasildiit
rokas arii aarzemnieki ;) un rezultaatu jau redzam.
Nezinu, bet personiigi izskataas, ka bez kardinaalas sociaalo labumu
apgriesanas neiztikt. Savukaart tas novediis pie kaarteejaa
iedziivotaaju izceljosanas vilnja, kas atkal radiisi spiedienu uz
sociaalo sisteemu ... Buutiibaa viena liela bezceriiba...

Ernests

2011. gada 6. marts 11:19 Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com> rakstīja: