[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

ramonz krani at inbox.lv
Sun Mar 6 12:17:29 EET 2011

Tāds jautājums nedrīkst pastāvēt pēc būtības ..KAM GRIEZT???...., it
sevišķi ņemot vērā to, ka pats ierēdniecības aprāts nevis taupa, bet
joprojām tērē kā treknajos gados un dažās pozīcijās pat vēl vairāk.
Jautājumiem būtu jābūt... KĀ NOPELNĪT VAIRĀK, kā attīstīt ekonomiku un
dzīves līmeni. Tagad viss tiek pakļauts tikai matemātiskiem nevienam
nevajadzīgiem kritērijiem un naudas aizdevēju interesēm. Pati vecā
eiropa nespēj māstrhtas kritērijus izpildīt par ASV nerunāsim kur
budžeta deficīts ir 70%....tajā paša laikā SVF, kas principā ir privātu
banku korporāciju radīts instruments citu valstu ekonomikas sapišanai,
tēlo svēto govi un pieprasa izpildīt prasības kuras ne ASV ne vecā
eiropa spētu izdarīt. Šitā klajā demagoģija no masu mediju un valsts
vadības puses, ka šantāžas līmenī uzstāda jautājumu: KAM GRIEZT?...
noved pie dažādu sociālo slāņu savstarpējas sainaidošanas, kas
nedrīkstētu notikt principiāli.  Mums principiāli vajadzētu notādīt
valdību līdzīgu jautājumu priekšā: Vai nu Jūs( valdība) ievedat valstī
kārtību un to sākat darīt no augšpuses, un veicnat ekonomisko attšitību
, vai nu tinaties, jo esat zaudējuši tiesības rīkoties tautas ( darba
devēja) vārdā. Tagad sanāk ka liekēži darbojas SVf, EK, ES un citu
parazītu vārdā.

ramonz
====