[Autoliste] Re: bik taa kaa offt: Velo

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Mon Feb 28 23:42:01 EET 2011

da nee, mtb sievieshu. buutiiba laikam jau mtb pamataa delej
ritenjiem/priekshas amortizaacijas. uzliku shosejiigaakas riepas ar
bik malinjaam bezceljiem, apkarinaaju un buus kaa reiz kas vajadziigs.
i pa asfaltu var norm, i pa mezhu, i uz juru aizmiities. un karpelju
maisu uz bagaazhnieka :D
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan veel joprojaam bez izvirdumiem