[Autoliste] Re: T valcētājs

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Feb 27 20:38:27 EET 2011

On 2011.02.26. 10:13, Krescendo Paranoja wrote:
> Subjektīvi liekas, ka panelim pīrāgs no aizmugures skatoties varētu
> būt; pamatplate (finieris vai polikarbonāts), ekstrūdētais puķiks,
> alumīnija foliju (celtniecības bodēs tirgo ruļļos metra platumā),
> trubu kontūra, melns audums, nosedzošais stikls. Un nekāda čakara lai
> saprecinātu Al ar Cu :)
Tā kā veikalos tikai bolīja acis, jo pirmo reizi ko tādu dzirdot, tad
uztaisīju to rīku pats. Ja negrib nopelnīt, tad lai iet clirst. Strādā
nevainojami, tiesa, čakarīgi gan, jo prasās platu apakšu, lai mazāk
ļurkājas, kad valcē, bet tā kā ar to naudu nepelnu un savu lietu paveic,
tad esmu ļoti apmierināts ar rezultātu. Testa lodējums arī ar mīkstlodi
un tikai ap 1mm uzvalcētu kakliņu turās zvērā.

http://www.bildites.lv/images/jita2spnzvoaeukz66yl.jpg

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn