[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

ramonz krani at inbox.lv
Fri Feb 25 20:11:04 EET 2011

Neko tu par mani nezini, ko es esmu darījis vai nedarījis.
Un jā, vēlreiz saku, visi nevar iet politikā tiešjā tās izpratnē, bet
tas nenozīmē ka mēs neesam tiesīgi kritizēt valdības un ierēdņu darbu,
ka mēs neesam tiesīgi pieprasīt lai viņi pilda savus solījumus, nevis
brutāli zog un melo. Tāpēc turpināšu mācīt citus, kā tu izsakies. Lai
gan es patiesībā neko nemācu, tikai izsaku savs domas, bet kā jau te
minēja, latviesī par politiku nemāk diskutēt, tikai kasīties.

ramonz
===