[Autoliste] Re: :D - Jauna tēma cepienam - Latvenergo aizmirsīsies :D

ramonz krani at inbox.lv
Fri Feb 25 19:59:15 EET 2011

Ekonomikas rādītājs - Krasta Lido....nu nu DD,

bet tādām lietām kā 20% bezdarbs, vairāki simti tūkstošu emigrējošo,
valsts un iedzīvotāju ārējais parāds daudzos miljardos, parāds par
siltumu en desmit miljoni, vājprātīgi nodokļi , pārliecinoši pēdējie
rādītāji ES praktiski visās jomās, mirstība augstāka kā dzimstība,
kontrabanda akcīzes precēm ap 40%...sīkumi..... ko nu, tas tak
nekas,..... galvenais ka krasta lido ir pilns. Nez kas būs nākošais
latvijas superekonomikas rādītājs?...rinda pie pie Narvesen kioska
vecRīgā pusdienlaikā ???

ramonz
======