[Autoliste] Re: bik taa kaa offt: Velo

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Fri Feb 25 18:37:23 EET 2011

On 11.25.2 12:10, JanisD 3ciems wrote:
> \m/ nevajag, bet gribeetos, lai nechakareejas. shitie 6 aatrumu
> varianti vismaz agraak bija stipri neuzticami. nez, varbuut tagad kas
> mainiijies? bet par veikalu paldies, biju piemirsis, ka tur ar var
> paskatiities :)

Vēl var iegriezties IK Velomeistars pagrabiņā un pajautāt, kas un par
cik ir dabūjams. Var mēģinat atsaukties uz mani, bet vai tas tagad dos
labaku cenu, nezinu. Kad ZZK bija par pilnu cenu, tad tur sanaca apmeram
-30% bet tas bija sen. Kā ir tagad, nezinu, bet viņu sagādats un apkops
velo nu jau savus 30000 km būs noripojis.

http://www.mtb.lv/index.php?read=321

Ojārs, domā savējo vest savejo fokusu uz kartejo 10000 km apkopi.