[Autoliste] Re: Ļumīnija un kapara savienošana

arc arc at intelectuals.net
Fri Feb 25 10:00:08 EET 2011

KPL wrote, On 2011.02.25. 8:24:

> Hm, teu uz eedamgalda ar taa meedz kaukas-ne-tas aiz paarskatiishanaas
> nonaakt? :)

:-) aha, piemeeram alus un kaada motora galva, kad sievas nau maajaa ;>

=)
arc

a par to hermeetikji tur bi taa ka, secinaaju ka nau nekas smeereejams
vairs maajaa, zvanu kaiminjam, shis riigaa kauko peerk, saku laij panjem
man prastaako hermeetu kaadu lielo tuubu, a jamais kaareiz peerk
skurstenim termoizturiigo, iebrauca pie manis - atvedi? atvedu! kur ir?
- tur mashiinaa uz benkja, panjem! nu es panjeem pirmo  tjubiku :-) un
daudz neskaotiesizsmeereeju.  vakaraa kaiminjsh skursteni liekot kopaa
skataas ka nezkapeec jamajam parastais sarkanais hermeetikjis palicis :-)

a automehaanikjis no man taapat nekaads :D netikkai hermeetikjus
neatshkjir, bet ari skruuves pievilkt nemaak, pagaidaam paarsvaraa
galvas skruuves un klokjenes skriemeljus :-)