[Autoliste] Re: Kalatuns

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 24 08:28:23 EET 2011

>  Gygy, man ar sildiitaajs karterii, tak ko tas dod ja shtepseli
> tikai
>  kupenaa var iespraust :]
>  (nu vai kaukur citur... kaadam...)
>  KPL
 ========================
 :-) Jāvadā līdz mazu 220V ģeneratoriņu, tipa benzīnnieciņu, no
 kura
 barot sildītāju :-) Uzraun striķīti un dzer rīta kāpeju, kamēr
 lielauto
 sildās :-) Mans labs draugs, kurš braukā jau kuro gadu pa
 "līniju"
 Benelux > Zviedrijas / Norvēģijas ziemeļgals un atpakaļ,
 stāstīja,
 ka viņu dižtruckiem šitāds ģenerators mēdzot ietilpt "lielajā
 džentlmeņa
 ziemas komplektā" - tipa šitādu sildītāju darbināšanai,
 akumulatoru
 uzlādēšanai utt., ja gadījumā neesot pieejama civila rozete.
 Tās gan
 arī mēdzot būt visnegaidītākajās vietās tur, Ziemeļos :-)
 Esot pat
 speciālas kartes truckeriem, kur norādītas pieejamu rozešu
 koordinātes.
 Ruu