[Autoliste] Re: Kalatuns

Arnis Zagorskis arc at intelectuals.net
Wed Feb 23 22:22:01 EET 2011

Martins wrote, On 2011.02.23. 8:49:
> Pamēri kvēlsveci. Tās tomēr arī mēdz izbeigties...

paarbaudi metkas :-))

:-) nu te es ari varu kauko piebilst. no personiigaas pieredzes. dazhi
te jau irlaa par sho saagu ir kursaa.
saaka man ari man pagaashvasaraa smalki paarlaisiitais motors slikti
uzvesties. dabiig, taaka ikdienaa braukc netiek, tad iipash veeeriibu
nepiegriezham, betnu tomeert. stipri duumo, briivgaita ar paarsitieniem,
iisti neiet, pateerinsh - kosmoss.
saaku ar sprauslaam :-) no kuraam divas (jauni DTP smidzinaataaji)
izraaadiijaas miizeeji riktiigie, saliku citas, jau vasaraa paarlasiitas
- straadaa kaa peec graamatas (sprauslas). bet rezultaata nau.
zem vaarstu vaaka ar nekaa aizdomiiga, nekas, vismaz jauns hermeetikjis
tika, bet pie viena saak rasties aizdoma par kaukaadaam faazu nobiideem.
sadalenes un suuknja metkas sakriit, a uz klokjenes man iisti nekaa nau,
nu vismaz ja visi siksnu vaaki virsuu.
kad daliidu liidz klokjenei tad gan bij mammiitmiiljaa. kaa tas motors
vispaar var straadaat :-) priekshas skriemelis atskruuveejies,
pusmeenestinja seezha izljumeejusi  30graadu lenkji + siksna paarlekusi
pa diviem zobiem :-)) komplekts pilniigaakais.
(un kursh te kauko puksteeja ka veci diizelji sako? incanti ko pie
shaada defekta buutu pateicis smalkais subaru dzineejs? ;)) )
rezervsdaljas veiksmiigi atradaas lokaalajaa kuutspakaljaa, atri
saskruuveej un nu akkal lec kaa suns pie kaajas un straadaa kaa shveices
pulkstens. tiesa ar te kauko bish paprotesteeja pirmdien, betnu normas
robezhaas :)

=)
arc

>>> palicies.

nujaa, vot te tomeert tika izbaudiita dzeses shkjidruma sildiitaaja
priekshrociiba :-) -25graadi, stundinja pie 220 un lec no pirmaa
pieskaariena bez vismazaakaa duuma :-) taasaciit seedies un brauc,
tikkai taa uzreiz sajuugu nevar izspiest un robaa ielikt :DDD
un naujau briinums, kaarbai zampu neviens jau nau noleejis, un sajuugaa
veeljoprojaam vasaraa testa noluukos uz laicinju iepildiitais bsk :-))

pilnmeeness :-)